18/11/2010

Antieke ketting!


Haai allemaal!,

Gister zat ik wat in mijn moeders sieraden kistje te snuffelen en toen vond ik dit klokje(heel oud van mijn overgrootoma!) en toen dacht ik: he dat kan ik wel aan een los gouden kettinkje van m'n moeder monteren(met een goud rondje) Ik kwam erop omdat ik die middag naar Niki levenenzo (in Doorn) was geweest en ze daar een nieuw merk van sieraden hadden namelijk: Petra www.petrareijrink.nl Niki verkoopt heel veel van het merk: kettingen,ringen,oorbellen en echt zoooooooo mooi! Alleen nu was het probleem dat ik in geld nood zat dus ik moest even creatief doen haha maar als je nog een leuk sint kado moet kopen;) dan is dit echt een heel leuk (en best betaalbaar!) merk!

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D