10/12/2010

Jewelry :)



Haai allemaal!,

Vandaag was ik de hele dag vrij!(de 2 uurtjes die ik had vielen uit:D)
Daarom had ik gister avond wel even tijd om naar de koopavond in Utrecht te gaan, Ik wilde graag een nieuw armbandje en ik dacht dan kan ik wel even bij Pink Pepper kijken!
Ik heb de armbandjes op de bovenste foto gekocht, alleen is er wat slechter nieuws: Pink Pepper stopt ermee! Ze willen zich meer gaan richten op workshops dus de winkels gaan allemaal dicht.
Je hebt nog een maand de tijd om nog wat te kopen, maar het goede nieuws is dat er nu al 25% korting is (waarschijnlijk wordt die wel hoger) dus daar kon ik dus wel een graantje van meepikken;)

Op de tweede foto staat een echt gouden armbandje (hij is van m'n overgroot oma geweest!) En m'n moeder had hem maar in haar sieraden kistje liggen omdat hij veel te groot was, dus toen dacht ik : je kan hem zo korter laten maken bij de juwelier(dan krijg je ook nog geld terug voor het overige goud!) En nu kunnen we hem samen om (om de beurt dan he!;) )
Dus de tip van de dag: Kijk eens bij je moeder of oma bij de sieraden en misschien vind je wel iets heel moois! en wat dan nog mooier zou zijn, als jij het in bruikleen mag/ of beter zelfs echt mag hebben!
Fijne avond allemaal!,

XXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D