23/02/2010

Op naar Sonia Rykiel !:D




Vanochtend was ik om 5 over 9 al op het station om naar de H&M in Utrecht centraal te gaan! Voor de collectie van sonia! het was niet zo heel druk vond ik en je kreeg bij de ingang (voor de winkel open ging zelfs de nieuwe Grazia en een cadeau bon twv 5euro!!!!!per persoon (als je mazzl had was het zelfs 100 euro) mijn moeder had ook een bon dus we hadden 10 euro korting!

Ik zelf heb nog nooit iets van een designers collectie bij de H&M gekocht dus ik dacht:dat wordt duwen en trekken ! maar dat viel reuze mee! Iedereen bleef heel netjes~!

De truc is volgens mij gewoon alles wat er is in jouw maat te pakken en dan rustig kijken wat je wel en niet wilt. Zie boven wat ik heb gekocht!

Je kreeg er ook nog eens een super mooie tas bij ! Dus ik ben goed geslaagd!!!!!

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D