23/03/2010

MAC Make-up :D


Heb jij ook moeite met een goede kleur foundation te vinden!?
Nou dan is dat nu opgelost want MAC foundation(te koop bij de Douglas in Utrecht,Amsterdam&Rotterdam)heeft echt voor iedereen de juiste kleur.
Ze hebben +- 30 kleuren en die kun je dan ook weer verdelen in mat of glans en met een roze/gele ondertoon!

Ik heb zelf een hele lichte huid,en dus kon ik nooit en goede kleur vinden!
Toen ging ik naar de Ici Paris en daar zeiden ze dat ik eens bij MAC moest gaan kijken.
Dat heb ik gedaan en ik heb de lichste kleur met een gele ondertoon in mat.
Ik werd geholpen door een soort van ''Maik de Boer'' (haha)en hij heeft mij echt heel goed advies gegeven!,,Je hebt bij MAC ook hele mooie rouge,oogschaduws enzo!
De foundations kosten iets van 25- ,,maar je doet er echt heel lang mee(het zit in een pompje ,dus dat is wel zo fris)
Het is wel het beste om je foundation met een kwast aan te brengen(dan gebruik je veel minder en krijg je geen vlekken)
Eerst deed ik het ook altijd met mijn handen maar daar ben ik nu wel overheen!,,Ik vind de kwast(nu) toch beter werken(ik heb trouwens ook een foundation kwast van mac):D
Wat voor een foundation gebruiken jullie,,hebben jullie nog tips and tricks??!
:D
XXXXXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D