03/03/2010

Verlanglijstje:P



Ik wacht met smart op de nieuwe vogue!!!!!!!!!(de halfjaarlijkse edite dan!:P)


Hij kost wat maar dan heb je ook wat(28 euroooooow) (hihi)





Wat ook nog op mijn verlanglijstje staat is de 503//507 nagellak van Chanel !!!!!(de 505 heeft mijn moeder al gekocht !!!)

Wat ik ook graag wil gaan kopen is 'inkleurbehang' (hihih) van Graham&Brown !!!!!!!!! genaamd 'Fashion'
Er staan allemaal kleren en pumps op die je dan kan inkleuren! (leuk voor op de wc,, hahahahah)Ik had bedacht dat ik dat dan op een prikbord kan hangen !!!!!(19- per rol maar misschien zijn 3 proefjes ook genoeg!! die kan je dan bestellen voor 3 euro!)
www.grahambrown.nl


En ik heb ook nog 2 leuke boeken ondekt namelijk:
  • My wonderful world of fashion van Nina Chakrabarti (18-)

Dat is een soort '''doe het zelf boek' met allemaal leuke tips enzo(niet kinderachtig ofzo hoor:P)

  • Never leave the house naked (een stijlbijbel ) ook grappig lijkt mij!!! (15-)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D