29/12/2010

Massimo Dutti

Haai allemaal!,

Zoals jullie weten ben ik naar Den-Haag geweest!
oa om de COS eens te bekijken!, maar dat is niet zo mijn ding! Het is allemaal heel minimalistisch en vierkant (als je begrijpt wat ik bedoel;) Maar ik heb wel een andere hele leuke winkel ontdekt namelijk Massimo Dutti.
Het is het ''zusje'' van de Zara maar dan wat chiquer, ook wel wat duurder maar dan heb je meer kwaliteit stoffen en materialen (zijden blousjes enzo:)) Mijn moeder en ik hebben dit armbandje gekocht!(19-)
Massimo Dutti zit nu alleen nog maar gevestigd in Den-Haag.
Maar de mensen in de winkel zeiden dat er volgens de planning  van de zomer ook een winkel wordt geopend in Amsterdam en waarschijnlijk ook in Utrecht.
Ook heb ik nog in de sale(-50%) een truitje gekocht bij de Mango(bruin met camel) en een vestje(donkerblauw met parel sluitingen) + trui(donkerbruin met blauwe sterren) bij de Benetton (ook -50%) gekocht.
Maar die zullen jullie snel te zien krijgen hoor;)

Nog een fijne avond!
XXX

1 comment:

  1. weetje nog welke straat die zat die winkel ik ga er morgen heen en in antwerpen was ik er echt goed geslaagd

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D