14/12/2010

Outfit + christmas tree




Haai allemaal!,

brrr Vandaag was het weer heel koud!  daarom dacht ik: ik doe een warme trui aan!
Afgelopen weekend hadden we een boom uitgezocht!, en hij is super recht (lijkt bijna nep hihi) Vorig jaar hadden we allemaal wat ''apartere'' ballen gekocht in allerlei winkeltjes dus hij is niet saai!(beetje American stijl volgens m'n mams;) De leukste bal vind ik de auto (wie hangt er nou een auto in z'n boom hahah;) Over aparte ballen gesproken: in de laatste Elle zaten ''ballen'' die je zelf uit kon knippen van oa Karl Lagerfeld en een trenchcoat echt heel grappig!
Vandaag lag er een pakje onder de boom van m'n moeder voor mij(ik mocht hem al open maken, jeeh!) En er zat de Vogue Collections in van aankomende lente/zomer ! Ik natuurlijk helemaal blij!, morgen zal ik een paar foto's maken en jullie alvast een idee geven wat er volgende zomer gedragen gaat worden(al zijn we nu nog helemaal in de winterse sferen)


  • Schoenen: Manas (160-)
  • Broek: Levi's Curved ID (90-)
  • Trui: H&M (19-)
  • Blousje: oud ,van de Vero Moda
  • Ketting : vintage (zelf gemaakt van een oud horloge van m'n overgroot oma)
Fijne dag allemaal!
XXX

1 comment:

  1. Hee esther,
    echt leuk zo die kerstballen!

    en je hebt echt een leuke blog! ik check elke dag of er weer iets bij staat en kan niet wachten tot de volgende weer komt!

    ik heb trouwens nog een tip voor als je nog geen cadeautje(s) weet voor kerst, ik weet zelf namelijk nooit iets om te vragen en elke keer parfum e.d. krijgen blijft natuurlijk niet leuk..
    ik weet niet of je het kent maar ik heb het net op internet gespot: een ketting van mi moneda!
    ik vind het echt superleuke kettingen en misschien heb jij (of iemand anders) er ook nog wat aan..

    keep up the good work!

    xx

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D