14/06/2011

The Answers! Part 2

Photobucket
Haai allemaal!,
Dit is het 2e deel van jullie vragen!
Veel plezier met lezen!
  1. Ben je verliefd ? - Ja... ;)
  2. Wat vind je het leukste om te dragen ? - Uhmm, dat verschilt eigenlijk altijd maar meestal een mooi bloesje,strakke jeans en hoge hakken!
  3. Wie is je beste vriendin ? - Lotte, we kennen elkaar al sinds dat we heel jong waren! en we zijn altijd super goede vriendinnen gebleven :D Lotte heeft ook een eigen blog (klik)
  4. Waarom schrijf je in het Engels en Nederlands ? - Omdat ik het zelf wel fijn vindt om op andere blogs in mijn eigen taal te lezen!,maar niet al mijn volgers zijn Nederlands dus daarom schrijf ik ook in het Engels!
  5. Waar werk je ? - Ik werk nog niet vast , ik doe volgend jaar Havo examen, maar ik pas veel op!
  6. Waar ga je dit jaar naar toe op vakantie ? - Naar Engeland!, Maar daar krijgen jullie uiteraard nog foto's van te zien!
  7. Heb je nog een fashion tip ? - Ja natuurlijk ;) , kleed je zoals jij dat leuk vind en benadruk je sterkte kanten!
  8. Wat wil je later worden ? - Ik zou het echt geweldig vinden om in een fashion tijdschrift te werken!
  9. Wie maakt je foto's ? - Dat hebben de meeste mensen denk ik al gezien in mijn vorige post : Mijn broertje Maurits!
  10. Wat doe je als je negatief commentaar krijgt ? - Gelukkig krijg ik dat bijna nooit maar ik vind dat iedereen mag zeggen wat zij/hij ervan vindt!
Nog een fijne avond!
xxx

English
Hi all!,
This is the second part of your questions!
Have fun reading!

  1. Are you in love? - Yes ... ;)
  2. What do you like the most to wear? - Uhmm, that changed always but usually a nice blouse, tight jeans and high heels!
  3. Who's your best friend? - Lotte, we have known each other since we were young! and we are still very good friends :D Lotte has her own blog (click)
  4. Why do you write in English and Dutch? - Because I like to read other blogs in my own language!, but not all my followers are Dutch so that's why I write in English too!
  5. Where do you work? - I'm still on school, I'm doing next year Havo exam, but I babysit much!
  6. Where do you go on holiday this year? - To England! But I'Il make a lot of pictures, and I'Il post of it on my blog ofcourse !
  7. Do you have a fashion tip? - Yes, ;), dress as you like and emphasize your strength points!
  8. What do you want to be? - I would really love to work in a fashion magazine!
  9. Who makes your photos? - That is who I think most people have seen in my previous post: My brother Maurits!
  10. What do you do when you get negative comments? - Fortunately I get almost never negative comments, But I think everyone should say what she/he wants to say!
Have a nice day !!
xxx

26 comments:

  1. Wat leeuk !

    ReplyDelete
  2. NIce to know I little bit more of you :)

    ReplyDelete
  3. Leuk om wat meer over jou te weten te komen! Ik geef je helemaal gelijk over je fashion tip, gewoon dragen waar jij je goed invoelt, waar en wanneer je maar wilt!

    Je broertje ziet er trouwens zo lief uit :)

    xo

    ReplyDelete
  4. leuk om te lezen!
    ik ga ook naar Engeland op vakantie dit jaar (;

    liefs♥

    ReplyDelete
  5. really many!! Love your top!!

    ReplyDelete
  6. I also almost never get negative comments. I think all bloggers are nice! :)

    ReplyDelete
  7. Wow, love your look, great shorts and top!!! Love you blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. hey meid:)! wat leuk dat je broertje je foto's maakt. echt complimenten! je ziet er altijd leuk echt spontaan uit;)

    ReplyDelete
  9. Cutie!! XO Rebecca

    http://raspberry-rouge.com

    ReplyDelete
  10. leuke antwoorden! en super dat je nooit negatieve commentaar krijgt ;)
    x

    ReplyDelete
  11. Superleuk om te lezen en wat lief van je broertje dat hij al je foto's maakt! Echt een cutie! X

    ReplyDelete
  12. Nou nou je maakt me wel nieuwsgierig naar de gelukkige op wie jij verliefd bent.

    ReplyDelete
  13. Wat lief dat je broertje je foto's maakt :D
    x

    ReplyDelete
  14. Leuk! Ook super sweet dat je broertje je pics maakt x

    ReplyDelete
  15. Ik ben het wel met het anonieme persoon eens, haha. Ik moet ook altijd foto's maken voor mijn zus #broertjes

    ReplyDelete
  16. That top is so adorable! Love that it has a neck tie collar! Such a cute blog!

    Xx

    http://chelseasgirl.wordpress.com/

    http://theidea-generator.com/

    ReplyDelete
  17. you look amazing in all your photos!

    ReplyDelete
  18. Awasuwww wat een leuk outfit! X

    ReplyDelete
  19. your fashion tip is soooo true ;)

    ReplyDelete
  20. Leuk om meer te weten te komen over de persoon achter de blog!

    En wat een leuke outfit op de foto!

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D