07/04/2010

Borstel Kruidvat


Hallooow allemaal!:D

Gister ging ik dus naar het Kruidvat om voor de nagellak te kijken(die ze niet hadden :( )
Maar toen vond ik echt een super borstel! in de schappen!
Hij is een beetje breed en vrierkant met een best wel groot handvat en hij kost 4.99
En hij werkt echt super goed!
Ik heb zelf altijd last van klitten die best wel moeilijk door te borstelen zijn en met deze ging ik er echt(en ik overdrijf niet) in een vloeiende beweging doorheen!
Echt een aanrader dus voor mensen die daar ook altijd last van hebben.

Ik heb helaas geen foto(computer is stuk) en ik weet niet hoe ik op de laptop van mijn broertje foto's moet zetten!
Maarja ..
In Doorn hangt ie bij de haar dingen helemaal bovenaan!

LET OP: ze hadden er in Doorn gister nog maar 2!
YES!!!! Ik heb hem gevonden hoor hahah!

2 comments:

  1. Hahahah, die heb ik ook! Alleen heb ik een smallere, niet zo´n brede!:D
    Xxxxxx Celeste

    ReplyDelete
  2. Hey, die heb ik gisteren ook gehaald bij de Kruidvat! En ik heb zelf ook altijd best wel veel klitten. En hij is echt fijn ja!

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D