02/04/2010

H&M score :D

Ik was vandaag even naar de H&M (om het eind van de Set-week te vieren hahaha) en toen ging ik kijken voor deze bikini!!! Eerst wilde ik het gewone(tanga) broekje kopen maar uiteindelijk vond ik deze toch veeeeel schattiger!!(met die knoopjes!) Doet me echt denken aan de jaren 50 haha!
Hij is dus donker blauw met lichtroze stipjes!
Nou en als je de H&M binnen loopt ga je altijd met meer weg dan je van plan was dus ik heb ook nog een poederroze blousje gekocht en een kanten blousje en een kanten topje!!
De laatste 2 zijn echt de trend van underwear is outwear(een beetje lingerie achtig dus!!
TIP: ''knip wel het label met het materiaal'' erop eraf want dat zie je er natuurlijk doorheen!!! HIHI





















No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D