21/07/2010

Manicure!













  1. Eerst vijl ik altijd mij nagels,nu doe ik het altijd een beetje vierkant-rond.
  2. Dan duw ik mijn nagelriemen terug met : Nail cuticle softener pancil van Essence, hier komt een spulletje uit van ''jojoba olie'' waardoor het makkelijker gaat!
  3. Dan doe ik op mijn nagels sos vitamin peu, (ja, vitamines voor je nagels!) ,die trekt lekker snel in en ruikt naar mango.
  4. Dan maak een handpakking , door Nivea soft op mijn handen te smeren en beide handen in een boterhamzakje te doen en dan 10 minuten te blijven zitten ( hierdoor trekt de creme snel in) (door dat het in het zakje warm wordt) en daarna zijn je handen heeeel zacht.
  5. Als alles helemaal ingetrokken is ,doe ik Rimmel Londen- French manicure nagellak op. Die maakt je nagels mooi roze maar je blijft je witte randje zien.
XXXXX
Morgen ga ik naar Nijmegen( 4- daagse)! dus waarschijnlijk kan ik dan niets posten!

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D