24/07/2010

Vierdaagse outfits!









Haai allemaal!,
Sorry dat ik 2 dagen geen berichten heb gemaakt !!
Dat had een goede reden want ik ben donderdag en vrijdag naar de 4-daagse geweest!
Ik kon deze foto's echt niet voor jullie achterhouden !
De mannen in Bavaria jurkjes vind ik echt het leukst!!!!!
Ook heb ik nog Hella (van Het gevoel van de 4-daagse) op de foto gekregen.
De onderste mevrouw word de koningin van de 4-daagse genoemd,ze is ook al heel vaak op de tv te zien!
Natuurlijk zijn er ook veel groepen soldaten! (hahaha zij weten ook wel leuk op de foto te komen;)
Misschien wil ik volgend jaar ook mee lopen!!! Zijn er nog gegadigde die met me mee willen?????!!
Volgend jaar is de laatste kans dat ik de 30 km mag lopen!,want als ik 18 ben dan moet ik 40 km!
XXXXXX
(klik op de foto's voor een groter en scherper resultaat!)

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D