24/05/2010

Dove visible care?!





















Je hebt het vast al op de reclame gezien:Dove visible care.
Ik heb deze vorige week gekocht en omdat je binnen een week resultaat zou moeten zien geef ik nu een review....


Wat zou het resultaat moeten zijn?:

Dove NutriumMoistureTM is een unieke technologie, een samenstelling van lipiden en een ongeƫvenaard hoog glycerine-gehalte, die zullen worden opgenomen door de bovenste huidlagen. Glycerine hydrateert de huid en lipiden voeden de huid. De NutriumMoistureTM-formule bevat verschillende soorten lipiden. Al tijdens het reinigen worden de van nature in de huid voorkomende lipiden aan de huid teruggegeven. Daarmee wordt de huid gevoed en tegelijkertijd gehydrateerd zoals geen andere douchegel dat ooit gedaan heeft.

NutriumMoistureTM biedt een dubbele bescherming voor de huid:
1. Lipiden voeden de huid.
2. Glycerine hydrateert de huid.
De formule staat garant voor een zachte en efficiƫnte reiniging in combinatie met een diepe hydratatie.

De geur:

Het is een echt dove geurtje(wel lekker dus) maar niet heel bijzonder. ( 7 )

De textuur:

Hij is lekker dik(daar houd ik wel van) niet zo'n olie/waterige substantie dus! (9)

Schuim:

Het schuimt niet zo erg (dat is alleen maar goed want dat betekent dat er niet veel zeep in zit,want dat droogt je huid alleen maar uit!)

Het resultaat:

Ik vind mijn huid gladder en zachter geworden nadat ik deze douche gel een week heb gebruikt!

En ik geef het een 8.5!

TIP!!!!!: hij is nu in de aanbieding(2 halen een betalen) bij de Etos.

XXXXXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D