28/05/2010

Root awakening





















Dit is mijn nieuwe shampoo!(en conditioner)
Het is de nieuwste lijn van John Frieda.
Je hebt 2 keuzes: voor normaal haar en voor droog haar.
Ik heb ze voor droog haar!
Ik heb namelijk coupe soleil en daarom is mijn haar vaak wat droger!
Het klinkt misschien een beetje raar maar ik heb nu 3 soorten shampoo en conditioner !(eentje van de kapper voor krul haar,eentje van John frieda voor volume) en deze dus. Ik wissel ze gewoon af en dat bevalt goed.:D
Ik had van deze een testje bij de nieuwe Linda gebruikt en mij haar was raar genoeg niet vetter boven op dan anders en de rest van mijn haar zag er wel beter uit!
Dus voor mij is het een succes!

Ik had deze vorige week bij de Etos gekocht met de aanbieding 2 halen 1 betalen( dan kost het dus maar 9,50 ipv 19-) maar ik weet niet of dat nu nog geld...
Maar mijn tip is om altijd even bij de Etos Kruidvat DA enz. te kijken want je weet maar nooit waar iets in de aanbieding is.
XXXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D