06/06/2010

Mijn 100!!ste bericht-Rotterdam






















Zoals jullie weten was ik gister naar Rotterdam-

Ik ging natuurlijk naar de Primark(daar was ik nog nooit geweest!)
Mijn moeder en ik liepen in het winkelcentrum Alexandrium en we zagen al heel veel mensen met tassenvol van de Primark lopen!We dachten nou daar valt wel iets te halen!!!!:D
Maar dat viel echt heel erg tegen!!!!!! Toen ik daar binnen kwam was het aardig druk maar opzich viel het nog wel mee:P Ik ben alle rekken doorgegaan maar ik zag echt helemaal niks dat ik leuk vond en al helemaal niets'' hip's'' .

Opzich waren de accessoires best wel leuk,maar de rij was zo lang...(daar ging ik niet voor in de rij staan zeg maar!)
Mijn moeder en ik gingen natuurlijk ook nog gewoon naar centraal! En daar is de New Look:

Dat vind ik wel heel erg leuk!,Ik heb daar deze roze blazer(30-) gekocht,het portemonneetje(3-) en de panty met grote stippen(3.50)
Daar ben ik heel blij mee!

Rotterdam is echt een heele leuke shop stad! Er is vanalles te vinden!,Misschien ga ik later nog wel een keer naar de primark en zie ik (hoop ik) dan wel leuke dingen(in de tijdschriften zie ik altijd wel leuke dingen) maar die zullen wel heeel snel uitverkocht zijn!Jammer dat ik niet zo dicht bij woon!

hahaha

XXXXXXXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D