21/06/2010

Winnen!!!


Wil je deze super mooie oorbellen winnen??!?!?!
Laat dan een leuke/grappige reactie achter op dit bericht!(de gene met de leukste reactie krijgt de oorbellen thuis opgestuurd!,ik zet de naam van de winnaar bij een volgend bericht en dan kan de winnaar zelf contact met mij opnemen door te mailen naar: estherderks@hotmail.com )
Als je mij niet ''volgt'' dan kan je reageren als anoniem (zet dan wel even je naam bij het bericht!)
Ik heb de oorbellen gekocht bij een winkeltje in een van de negen straatjes(Amsterdam) In eerste instantie waren de oorbellen voor mezelf maar het staat niet goed bij mijn haarkleur!
Dus vandaar kunnen jullie deze super leuke oorbellen winnen!(Ik heb ze nooit gedragen)
De haakjes zijn van echt zilver en ze zijn in totaal 7 cm lang. De sliertjes zijngemaakt van echt suede!
Je kan reageren tot en met 26 Juni (tot deze zaterdag dus!)
27 Juni staat de winnaar op de site!


8 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. de kwastjes en franjes komen eigenlijk uit de jaren '60, de hippietijd :P nu komt het weer een beetje terug (minnetonka's, franjetassen etc.) ze staan denk ik super leuk bij minnetonka's (ik heb minnetonka's in deze kleur :D) echt heeeele leuke oorbellen! xxxx

    ReplyDelete
  3. Wat super leuk es, zo'n winactie! :D
    Ik hoef ze zelf niet te winnen, want ik heb geen gaatjes, haha. Al moet ik zeggen dat ik ze echt prachtig vind, echt heel mooi!

    Veel succes met winnen, haha.

    ReplyDelete
  4. het zelfde als roos, geen gaatjes!
    maar ze zijn wel heel mooi hoor :D
    xxx ier

    ReplyDelete
  5. Haai Esther :P
    Leuke oorbellen!

    ReplyDelete
  6. Jou blog is zo .....
    M ooi
    O rgineel
    N ieuw
    C ool
    H ot
    (=Monch)
    Het is de allerleukste blogspot, of zijdegij (belgs) zot!

    Xxx Roos&Juul

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D