10/06/2010

Volume million lashes


Getest:

De nieuwe mascara van L'oreal paris-Volume million lashes.
Uiterlijk: mooie verpakking(lekker goud!)

Geur:Hij ruikt naar honing,,,(er staat ook op dat hij heel zacht zou moeten zijn,vandaar denk ik die honing?!?!)

Borsteltje:Met veel haartjes,heel zacht.

Resultaat: best goed,in een keer heb je al best veel mascara op! klonterd niet,aleen van die geur weet ik het nog niet.... beetje irritant geurtje al zeg ik het zelf! Ik vind ook dat de haartjes best veel aan elkaar gaat plakken(op de reclamefoto is dit juist niet het geval!) maar voor de mensen die van spinnenpoot wimpers houden is dit wel een goede keus!

Prijs:13-

Cijfer: 7.5

Wat vinden jullie ervan?!
Hebben jullie nog een tip voor een goede mascara?!( ik wil graag een mascara die de wimpers niet aan elkaar laat plakken en die niet heeele lange wimpers maakt!,een beetje natuurlijk dus!)

XXXX

1 comment:

  1. Hee ess!
    hij staat je mooi hoor! maar inderdaad niet fijn als je er spinnenpoten van krijgt.. en honinggeur bij een mascara??
    Ikzelf gebruik max factor false lash effect! die is echt heeel fijn :D
    xxx ier

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D