12/06/2010

Vandaag!










  • Nieuwe schoenen-Manfield(er is nu sale) dus ze waren 40-.(ze zijn er trouwens ook nog in het zwart!,ojaa de hak is trouwens 9 cm voor de mensen die dat willen weten!-maar je kan er heel goed op lopen hoor! dus voor mensen die nooit hakken dragen zijn ze heel makkelijk om op te lopen!
  • Broek-Zara (19-)
  • Shirt-top-kan bij mij ook nog wel als jurkje- Bella In Zeist (24-)
  • Oorbellen- Die van Chanel-bij Gesponnen Suiker

Aankomende week zal ik waarschijnlijk niet zo veel berichten meer maken! Ik heb HELAAS proefwerkenweek!Dus ik moet aan de bak! hihi


XXXXX


2 comments:

  1. Wauw es! Dit vind ik echt een hele leuke outfit. Vooral je schoenen vind ik echt GE-WEL-DIG!

    ReplyDelete
  2. Oeh jou schoenen zij ZO MOOI! Maar je top is ook echt super schattig. Eigenlijk is de hele outfit helemaal geslaagd!

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D