27/08/2010

Mon pull

Haai allemaal!!!

Dit truitje heb ik vandaag gekocht bij de Zara( ik ben namelijk altijd op vrijdag om 11 uur uit!:D)
dus ik was even naar Hiversum geweest! Daar ga ik graag heen omdat je daar de Mango & Zara hebt! ( in Utrecht bijv. heb je alleen de Zara, en een mini mango in de V&D) en in Amersfoort heb je wel een mango maar weer geen Zara! ..... :D
Ik kom trouwens altijd bn'ers tegen in de Zara!
Zo ben ik in de Zara in Amsterdam een keer Renate Verbaan tegen gekomen(met haar nieuwe baby!) en een keer ''Anita'' van GTST.
En vandaag kwam ik in Hilversum Kimberly van de Gooische meisjes tegen(die met dat hondje chilly)
Dus als je bn'ers wilt spotten is dat een goede smoes om weer naar de Zara te gaan hahaha!
XXX



No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D