11/08/2010

Vakantie aankopen!

















Haai allemaal!,dit zijn dus mijn vakantie aankopen!,
  • Als eerste de tas, die heb ik gekocht in Florence bij een tassenwinkel net buiten het centrum voor 30 euro( ik had afgedingt van 46- , knap he?!?!) haha, Hij is echt leer dus dat is mooi!
  • Op een vintage marktje in Salzburg heb ik deze 2 broches gekocht! ze zijn volgens de verkoper uit de jaren 40, ze zijn wel echt bont(best wel zielig eigenlijk maar ik kon ze niet laten liggen voor 5- per stuk )
  • Ook heb ik in een dorpje vlak bij florence deze spaarpot gekocht( 7-) daar kan ik mooi voor( en in ) sparen als ik later een fiat 500 in creme wit kopen (uhuhm)
  • In dat zelfde winkeltje heb ik ook deze nagellak gekocht.
  • Een paar daagjes voor ik weg ging heb ik dit luchtje+deo nog gekocht bij de Ici Paris voor 25-, hij ruikt echt heel lekker en hij blijft heel lang hangen!!!





No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D