15/08/2010

Van de catwalk!















Een paar maanden geleden kocht ik de Vogue Collections ( 29 -)( hier in staan alle shows van herst/winter 2010 in van de grote designers ) Hij kwam dus al vorige winter uit voor aankomende winter! dan zul je denken wat heb je er aan, maar ik haal daar m'n inspiratie uit! Dan weet ik al heel snel wat de trends worden en kan ik kijken wat iets voor mij kan zijn!(meestal vind ik alle trends wel leuk hahaha;) Dan kan ik ook in de uitverkoop al kijken of er al items tussen zitten die komende winter ook de trend zijn!
Ik heb de mooiste pagina's voor jullie uitgezocht en de daar bij horende trends voor deze winter mee op een rijtje gezet:
  1. Wat je veel gaat zien is bont(nep natuurlijk!)- In de vorm van jassen(de panterprint jas die ik heb gefotografeerd vindt ik echt heel mooi!), tassen en accessoires.
  2. Ook zie je veel ''lammy''- zoals bij de voering in een leer jasje, of in enkel laarzen.
  3. Qua prints zie je veel bloemen&panter&stippen ,laten dit nou net mijn lievelings printjes zijn!, stippen ga je veel in panty's zien(te koop bij de H&M)
  4. Ook zie je veel kant, heel leuk!!
  5. Ook de bandplooi broek & rok worden het helemaal ( bij de Zara koop je al een bandplooibroek voor 29-)
  6. Qua kleur zie je veeel bruin en camel tinten!
  7. Riemen zijn deze winter(bijna) allemaal smal (meestal in de taille gedragen!)
  8. De nadruk word bij veel kleding ook op de taille gelegt ( goed te zien bij Louis Vuitton)
  9. Dus ga je ook weer veel kokerrokjes zien en de broeken worden langzamer ook weer wat hoger (de bandplooi is daar een voorbeeld van)
  10. En dan als laatste de schoenen: Bij laarzen gaan we veel over de knie zien( let wel op dat het geen lieslaarzen zijn,dat kan al wat snel ordinaire ogen!) , ook zie je veel enkellaarzen,stoer met een hak en veters/bontje aan de binnenkant. En de pumps krijgen weer een spitse neus! (bovenste foto)
Nou dat was het zo ongeveer wel! Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!
XXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D