14/08/2010

Nieuwe Nagellak en Gepimpte agenda!





Haai allemaal!!!!!,
Toen ik gister in a'dam was ben ik flink geslaagd!!!
oa heb ik deze nagellak gekocht(met mijn moeder;) Chanel 491,(tijdelijke oplage) Hij komt iets anders over op de foto, in het echt is hij donkerder,meer een herfst kleur!, Hij dekt in een keer! en hij kost 19-.
Verder heb ik nog een paar dingen gekocht:(die laat ik nog allemaal zien hoor!!)
  1. Schoenen/enkellaarsjes(mango)
  2. Horloge Ice watch
  3. Een rokje van de H&M trend(later meer daar over)
  4. Een riempje van de H&M trend
  5. En een broche van de H&M trend
  6. Een bandplooi broek bij de Zara in een camel kleur(een donker blauwe had ik al)
  7. En een vest bij de Mango
  8. Een shirt bij de H&M

Jullie zullen wel denken heeft Esther een bank beroofd, maar dat is niet het geval!!! Ik had al een keer laten vallen dat ik een 100 euro Mango bon had gewonnen (vandaar de schoenen en het vest!) en voor de rest heb ik heel veel op Marktplaats verkocht en 2 maanden niet zo heel veel uitgegeven! dus dan gaat het hard :D

XXXXX (morgen laat ik alle kleren zien!)

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D