11/10/2010

Cowboys Bag :D


Haai Allemaal!;)

Dit hele weekend was ik home alone,want m'n ouders waren naar Gent(en ik mocht niet mee jammer genoeg..) Omdat ik op mijn broertje moest passen hebben ze de helft van deze tas betaald!!! Jeeeh! Ik heb hem bij Niki-levenenzo in Doorn gekocht (prijs: ja schrik niet: 139-) Maar dan heb je wel een hele mooie! haha Wat ik zo mooi eraan vindt is dat hij net heeeeeel oud lijkt! met die kreukels en kleur-overlopen enzo! Hij is ook niet zo heel groot maar mijn boeken passen er perfect in!(ik ben namelijk niet zo groot en dan vind ik al gouw een tas te groot!;)
Je ziet heel veel mensen met Cowboys Bags op school maar deze nieuwe variant: Memphis is niet veel te zien! De meeste hebben de : The Bag.(die ik voor mij dus een beetje groot vindt)

Zo nu ga ik maar weer aan m'n Hausaufgaben ! Want ik heb deze week 6 toetsen(en nee,de Toets-week moet nog komen haha;) Ik heb echt heel erg zin in vrijdag want dan hebben we Herfst vakantie!!!! jeeeeh

Fijne dag allemaal!
XXX

1 comment:

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D