03/10/2010

Getest!- Lancome Hypnose Drama











Haai allemaal!,
Ik had weer(ik doe ongveer 3/4 maanden met een mascara)een nieuwe mascara nodig! en ik heb deze van Lancome gekocht! Lancome is het best verkochte merk van mascara's en dat kan ik wel begrijpen! Ik vind hem echt super goed!(De eerste foto van m'n oog is natuurlijk zonder mascara!) Het borsteltje heeft een kleine S vorm die moet zorgen voor krul en dat doet hij echt heel goed!- eerst gebruikte ik altijd een wimperkrultang maar dat is gelukkig niet meer nodig! Ook zou de mascara voor meer volume moeten zorgen en ook dat pakt heel goed uit! Lancome heeft nog veeeel meer soorten mascara's voor iedereen wel eentje. Ik wilde graag krul en volume maar je het ook speciale mascara's voor lengte,en dat je wimpers heel precies uit elkaar staan enz enz...!
Wat voor een mascara gebruiken jullie?

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D