31/10/2010

Yves Saint Laurent - Touche Eclat!




Haai allemaal!,
Vandaag schrijf ik een review over de wel bekende goude stik : Touche Eclat van Yves Saint Laurent
Waar is hij voor?!
Eigenlijk voor heel veel verschillende doeleinden(eigenlijk,wat je maar wilt;)
Ik gebruik hem voor onder m'n ogen, om kleine oneffenheden in mijn gezicht te camoufleren! en als high lighter voor onder mijn wenkbrouwen .
Maar je kan hem beter niet kopen als echt een consealer,dan ben je misschien teleurgesteld,want als je het alleen voor onder je ogen wilt gebruiken en om puistjes te camoufleren zal je hem waarschijnlijk niet dekkend genoeg vinden, nu heb ik niet zo heel erge donkere kringen dus daar heb ik hem niet echt voor nodig! hij dekt voor mijn ogen zeg maar genoeg;)
Maar je kan de stick ook gebruiken om een liftend effect te bereiken bij je neusvleugels- om het meestal wat donkere/rode op te liften waardoor je neus smaller lijkt.
De Touche Eclat bestaat in 4 tinten:
1- met een beetje rozige ondertoon, 2 met meer een gele ondertoon ,3 voor de iets getinte mensen en 4 voor de nog wat donkerde huid. Op de YSL site zag ik ook dat je nog een nummer 8 hebt, Luminous Silk maar die heb ik nog nooit ergens gezien!
Zelf heb ik nummer 2, ik gebruik de stik al ongeveer 2 jaar en ik zou niet meer zonder kunnen!
Hij is super handig in gebruik en werkt heel goed!(je ziet het zeg maar niet ;)- maar als je, je ene oog doet en het andere niet, zie je heel veel verschil!
XXXXX

1 comment:

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D