19/10/2010

Todays outfit !


Goede morgen allemaal!,

Dit is het jurkje waar ik het gister over had!,hij is van de H&M en je zou hem eigenlijk eerst niet zo snel uit het rek pakken maar ik vond de kleur zo mooi dat ik het toch deed;)
Mijn moeder zei al meteen, nee, stom!. Maar toen ik hem aan had vond ze hem eigenlijk toch ook wel heel leuk.
Het is eigenlijk een heel simpel(beetje minimalistisch) ontwerp. Hij heeft 2 zakken(altijd handig;)
en ''afgezakte naden'' .
De kleur kan je volgens mij het best beschrijven taupe grey ,
Om het geheel wat op te pimpen(wat niet altijd nodig is!) vond ik bij de H&M deze uber schattige sokjes(in het pakje zitten ook nog met een zebra print!)

Vadaag ga ik met een vriendin naar Nimwegen(Nijmegen;) Dus dat wordt vast heel gezellie!
XXXX:D

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D