02/09/2010

Glamour bestaat 5 jaar!




Haai allemaal!

De glamour bestaat 5 jaar en daarom is er sinds vandaag een issue uitgegeven met meer dan 500 blz(namelijk 502 blz;)
Bij deze uitgave krijg je een proef Chanel mascara ( Inimitable intense ) en een Chanel note boekje!
Hij kost 3.95.
Vanmiddag na school ben ik gelijk met een vriendin door gefietst naar de boekhandel(Readshop) en ze hadden er 8 ( ik weet niet of ze dan worden aan gevuld!)

In ieder geval lijkt me het een heel leuk nummer( en je hebt hem deze keer niet heeel snel uit!)
XXXXXXXX
ps: Sorry voor de omgedraaide foto maar ik krijg hem er niet goed op(als ik hem upload! :S)

2 comments:

  1. Toen ik dit eenmaal had gelezen, ben ik hem direct gaan halen!

    ReplyDelete
  2. Wij hadden er in de winkel totaal maar 3 ! Heb hem ook meteen gekocht <3
    misschien vind je mijn blog ook leuk om te volgen?
    http://xsunkissed.blogspot.com

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D