09/09/2010

high denim!


Deze winter gaat alles weer wat hoger in de taille zitten!, je hebt natuurlijk de bekende kokerrokjes maar de broeken en ook jeans gaan weer wat hoger op;)
Dit kokerrokje heb ik bij de Mango gekocht! hij heeft aan de voor en achterkant een split(om hem iets minder netjes te maken!) zo'n rokje kan je van de winter dragen met een gebreide maillot/ overknees beenwarmers!
De broek heb ik bij de Zara gekocht,die zit zeg maar 3 cm onder je navel!

Ik ga trouwens morgen naar A'dam want ik heb bij de Chanel boutique Khaki vert( de nieuwste nagellak van Chanel) laten reserveren(al een maand terug!)
Gister waren ze binnen gekomen,maar ze hadden maar 20 setjes nagellak,en er waren 150 mensen die hadden gereserveerd!, gelukkig zat ik bij de eerste 20 :D Als je meer wil lezen over de Khakis nagellakjes van Chanel moet je even bij m'n vorige artikelen kijken!

Ook ga ik(nu ik toch in A'dam ben) even naar de H&M monki(www.monkiworld.com) want die is net geopend! - ik neem m'n foto toestel mee dus ik neem wel even een paar kiekjes ;)

XXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D