03/09/2010

OPI - You don't know Jaques! + News flash


Op de foto komt hij lichter uit dan dat hij werkelijk is , maar You don't know Jaques van OPI ( te koop bijv. in de V&D in Utrecht, en bij Stumpf in Zeist) is al zeg ik het zelf heel mooi! Hij lijkt heel erg op Chanel 505 maar dan is dez 12.95 , iets goedkoper dan chanel(19-)!
Maar wil je een nog goedkopere variant? dan weten de meeste van jullie vast wel dat je bij het kruidvat moet kijken naar Catrice(lost in Mud)

Belangrijke nieuwtjes:
  • Ik heb ''slecht'' nieuws! Zoals ik gister schreef is de Zara online shop is online gegaan,maar vanuit Nl kan je nog niets bestellen(dat kan ook voorlopig niet) waarom?!?! Ik zou het niet weten!, alleen vanuit Duitsland,frankrijk,Spanje enz. kan je bestellen! ,maar gelukkig je kan wel de nieuwe collecties op de site zien! dus dan moet je toch maar in real life naar de winkel toe om iets te kopen! Ik vind dat niet zo'n groot probleem!,jullie??
  • De H&M Monki in A'dam is geopend!(dat is beter nieuws hahaha!) Je kan hem vinden op de Kalverstraat 176 ! kijk ook eens op www.monki.com de nieuwste collecties ''streetstyle''
  • Dit weekend(en de komende 4 maanden) is er in Arnhem van alles te doen rond om mode! Als je morgen middag onder het Musiskwartier parkeert krijg je als je van 12.00 tot 14.00 of van 14.00/16.00 (of langer natuurlijk) parkeerd een ''rijk'' gevulde Goodie bag! voor meer info en activiteiten kijk dan op www.musiskwartier.nl
Dat was het weer voor vandaag!
XXXXXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D