10/09/2010

Les Khaki - A'dam





Jeeeh!, Ik heb hem!!!( de Khaki vert nagellak ) - gelakt op mijn middelvinger!
Vanochtend was ik al om kwart voor 10 uit dus we (mijn moeder en ik) gingen meteen met de trein naar A'dam!- In de Chanel boutique waren ze super aardig en ik heb ook nog even de Rose en Brun opgedaan! - het was best druk in de winkel(bijna allemaal voor de nagellakjes)-de meeste hadden er 3 gereserveerd!
Ik ben ook nog naar de Monki geweest! maar dat is niet helemaal mijn stijl - een beetje ''zakkerig en lomp '' allemaal!
Verder heb ik nog bij de Zara een blazer met armstukken gekocht! maar die zal ik wel snel op de site zetten!
XXXX:D

2 comments:

  1. wat een mooie kleurtjes!! :D

    ReplyDelete
  2. ik vind de kleurtjes echt prachtig! ben zelf ook helemaal weg van alle armstukken op blazers, tops etc.

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D