12/09/2010

Handige hangers!


Haai allemaal!,
Ik heb maar weer eens mijn kledingkast netjes gemaakt!Zoals jullie weten heb ik daar geen deuren meer in dus dan stoort het me veel eerder als het een zooitje is! :D haha.
Deze hangers heb ik gekocht in een kleding winkeltje(heel leuk!) in A'dam, (www.3isacrowd.nl ).(dan kan je kijken waar het zit!) Ik geloof dat je deze hangers ook hebt bij de stomer.
( ik heb voor 21 hangers 5 euro betaald) Het leuke van deze hangers is dat ze behalve mooi zijn ook heeeel weinig ruimte innemen! zoals je op de foto ziet- en het ziet er veel minder ''gepropt'' uit.
Wat ook al helpt is al je kleren op kleur hangen en allemaal dezelfde hangers gebruiken!
Hebben jullie een nette kleding kast? en draag je ook alles wat erin hangt?
XXX
PS: als je geen google account hebt reageer dan als Anoniem!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. super handig, ik heb zelf alleen maar grote Ikea hangers, mijn kast is daarnaast (zelfs voor deze hangers) veel te vol. ik draag lang niet alles wat in mijn kast hangt, maar sommige dingen kunnen nog van pas komen.. :P

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D