27/09/2010

Today!


Haai allemaal!
Vandaag heb ik dit Uber schattige T-shirt met Stampertje erop aan!
Ik heb hem bij de Mango gekocht(15-)
Als je de Glamour van deze maand hebt krijg je bij oa de Mango deze zaterdag 20% korting!!!
Het vest is ook van de Mango(hij heeft armstukken!) De broek is van Levi's(daar krijg je ook korting op maar LET OP: niet op de nieuwe Curve ID!!!) je krijgt dan trouwens ook een gratis frietje bij de Febo ;)
De schoenen zijn van Manas.
Het horloge is van Ice watch en de nagellak die ik op heb is rose confidentiel van Chanel.

Dat was het weer voor vandaag!(de foto's zijn trouwens 's ochtends gemaakt- toen ik nog niet nat geregend was haha!!)
XXX

1 comment:

  1. Je shirtje is zo schattig! Vind het vest ook erg mooi. Helaas wordt het niet winkelen voor mij deze zaterdag aangezien ik zelf in de winkel moet staan op Glamour dag haha.
    Fijn he trouwens die regen... Ik was helaas ook met de fiets naar het station.

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D