07/09/2010

knit wear!


De zomerse dagen zijn helaas voorbij!, dus nu wordt het tijd voor wat warmere kleren...
Toen ik eens in mijn doos(bovenste foto met de bloemen) met winterkleren ging kijken merkte ik al gauw dat truitjes te klein en/of niet meer leuk waren!... dus tijd voor wat nieuws!,
Het bovenste vestje heb ik bij de Mango gekocht(hij heeft ''elleboog stukken'''met bruin suède!)
Het onderste vestje heb ik bij de Zara gekocht(deze heeft ook ''elleboog stukken'' ,maar dan in het groen)
Je kan het model beter zien als ik ze aan heb!
Ook vind ik zulke gebreide truitjes/vestjes leuk om te dragen met een smal taille riempje voor wat meer silhouet!
Weten jullie al wat je voor een kleren wil kopen voor de herfst/winter?

XXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D