17/11/2010

And the winner is.....


Haai allemaal!,

De winnaar van de 2 nagellakjes is Jessica!! Heel erg gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
Ik vond het (al waren er maar 3 reacties!) toch nog heel moeilijk om te kiezen! Maar het gedicht vond ik toch het origineelst!;)
Dus als Jessica contact met me wil opnemen door te mailen naar estherderks@hotmail.com (Dan kan je even het adres doorgeven!) En dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je op!
Bij de volgende win actie moeten er wel wat meer reageren hoor!;) Want er zijn ong. 130 mensen die elke dag op m'n blog kijken dus er moeten toch minstens wel 100 reactie kunnen komen of niet? Wat ik wel had gehoord van vriendinnen die natuurlijk ook m'n blog volgen;) is dat ze het moeilijk vonden om origineel te zijn(ze wisten dus niets te verzinnen haha!) Dus hebben jullie liever dat je alleen je naam bij het bericht moet zetten of is er nog een anderen reden waarom jullie niet mee doen? - Dat zou ik wel graag willen weten.
(Als je mij niet geregistreerd volgt kan je dus altijd als ''anoniem'' reageren!)

Fijne dag allemaal!

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D