21/11/2010

Lammy!


Haai allemaal!,
Gister was ik met m'n moeder even in Wijk Bij Duurstede!
We liepen langs het winkeltje Pepper en daar zagen we allebij deze Lammy tas staan!(hij is in real wat donkerder bruin ;)
De tas kostte maar 25- euro dus we konden hem niet laten liggen!(leuk voor op 5/12!-daar gebruiken wij hem ook voor;) Hij is echt heel schattig en zacht!Pepper verkoopt de tas ook nog in het zwart!
''Lammy'' is zoals jullie vast wel hebben opgemerkt een grote winter trend! en het leuke is dat je het eigenlijk van alles wel kan kopen: denk aan jassen,schoenen,oorwarmers,handschoenen en dus tassen!
Hier boven heb ik de leukste ''Lammy'' items van de Zara op een rijtje gezet - zelf vind ik het middelste jasje echt heel mooi!
Hebben jullie al iets ''Lammy's '' in de kast?
XXXX

4 comments:

  1. Leuke blog heb je! Ik volg je!

    ReplyDelete
  2. Nee, heb er niets van :p
    vind het leuk, maar ik kan nooit iets leuks vinden wat ook nog eens in mijn budget past ;)

    ReplyDelete
  3. Ik hou van lammy, ik heb dat zwarte aviatorjasja van H&M met lammy. Zo lkkr warm zit die!
    PS: ik ben benieuwd naar je kniekousen met Noorse print van de H&M ! In welk filiaal heb je ze gekocht? Ik ben namelijk zoekende;)

    ReplyDelete
  4. @sam
    Oja! Ik zal ze vandaag nog op m'n blog zetten! Ik heb mijn Noorse sokken in amsterdam gekocht bij de h&m die ook trend collectie verkoopt (dat is de h&m vlak bij de kalvertoren!)
    Xx esther

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D