05/11/2010

Todays outfit ;)


Haai allemaal!,

Jeeh!!! De Set(proefwerk)week zit erop! Om dat te vieren komt er vandaag of morgen een win actie online!(wat je kan winnen,zie je dan ;) Maar ik zal een tipje van de sluier oplichten: het heeft iets met je nagels te maken!......
Maar wat heb ik aan??
  • De schoenen zijn van de Mango
  • De groene sokjes (kniekousen afgezakt) heb ik op de markt in Zeist gekocht
  • De panty..... geen idee!
  • Het broekje(met kleine bandplooitjes) is van de Vero Moda, ze hebben hem ook nog in een taupe en in het zwart.(het riempje zit er standaard omheen!)
  • Het blousje is van de H&M(oud)
  • En het vestje is van de Mango
Fijne dag allemaal!!
XXXX

2 comments:

  1. Oeh dat broekje ken ik! Love the outfit! Kan het trouwens dat ik jou vandaag in Zeist zag lopen?

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D