22/11/2010

H&M kniekousen!


Haai allemaal!,


Vandaag heb ik samen met 2 vriendinnen een dagje mee gelopen met bedrijfskunde(aan de VU, in A'dam)! Het was echt super gezellig! Ik dacht dat de grote H&M op de Dam al open zou zijn maar die gaat pas open op de 25ste ! hahaha nou ja pech!, we gingen dus na het college nog even iets lunchen en shoppen, ik heb niks gekocht maar een heeele goede vriendin heeft een heeel cool blousje bij de WE gekocht (zwart met witte vogeltjes erop;)

Sam reageerde gister dat ze zo benieuwd was naar de Noorse print sokken van de H&M(wat ik een beetje vergeten was om op m'n blog te zetten), dus bij deze!(ze waren iets van 6 euro geloof ik)

Fijne dag allemaal!!!,

XXX

1 comment:

  1. Ah, ze zijn super leuk!
    In welke plaats heb je ze gehaald?

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D