23/11/2010

Todays outfit !




Haai allemaal!,

Ik was vandaag lekker 2 uur eerder uit dan gewoonlijk en ik kan het niet laten om zo meteen even naar Utrecht te gaan voor de Lanvin collectie!!!! Ik zou toch nog wel graag het shirt/jurkje met de benen/3 meisjes erop willen hebben!
De site is nu nog steeds overboekt dus online gaat niet meer lukken vandaag!

Maar wat heb ik aan?
  • De schoenen (ze zijn eigenlijk van m'n moeder,ben ik blij dat we dezelfde maat+smaak hebben hihihi:) Ze zijn van Via Vai (79-)- maar wel van de collectie van vorig jaar. (nog wel bij sommige winkels te koop(wel met korting natuurlijk;)
  • De broek is van Levi's(curved ID) (99-)
  • 'Het witte bloesje is van de Sting( ik geloof dat hij iets van 25- euro kost!)
  • En het vestje met de armstukken is van de Mango (49-)
  • Het zilveren horloge is van Tissot & het bruine horloge is van Swatch (alle bij oud!)
  • het armbandje is van Pink Pepper(Utrecht) (6-)
Fijne dag iedereen!!!,
XXX

4 comments:

  1. Wat leuk die horloge's!! En mijn broek is idd van de Mango!

    ReplyDelete
  2. Super leuke stijl, gewoon een ook draagbare stijl. wat ik zelf super leuk vind! haha.
    Je hebt er weer een volger bij :D

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit! Lekker casual maar toch fashionable. Me like!

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D