10/11/2010

Wat vinden jullie van Brogues?

Marketing Landing Page

Haai allemaal!,

Brogues(het manneschoentje maar dan voor dames!;) Ze zijn er al wat langer maar ik heb nu deze op het oog van de Zara(79-)
Ik zoek al wat langer een leuk plat schoentje(ik val heel snel op schoenen met een hoge hak!)
Maar ik kan natuurlijk moeilijk altijd op hakken lopen dus dit paar van de Zara leek mij wel een goede optie voor een hip plat schoentje!
eigenlijk heb je (vind ik) weinig leuke platte schoen(behalve laarzen dan) maar ik vind dat je onder zo'n kort broekje(die ik laatst aan had van de Vero Moda) geen laarzen kan dragen!
Wat denken jullie ervan!?

XXX

3 comments:

  1. ze zijn echt heel leuk vindt ik!
    ik heb ongeveer de zelfde, maar dan van de Sacha (:

    ReplyDelete
  2. Ik vind herenschoentjes erg mooi als plat schoentje. Ik heb deze zomer wat sportievere gekocht. De bruine zijn prachtig!

    ReplyDelete
  3. Ik vind ze meestal wel leuk. Ik vind een smallere vaak wel mooier, iets minder mannelijk zegmaar.

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D