06/11/2010

Win,Win,Win!!!!


Goede Morgen allemaal!

Gister vertelde ik al dat er win actie online zou komen!(om het eind van de Set//proefwerk week te vieren :D) Dus bij deze:
Dit kan je winnen:
2 superleuke nagellakjes van de Etos in metallic bruin(wat geloof ik erg lijkt op Bronze Libertine van Dior) en een donker grijze kleur.

Wat moet je daarvoor doen??
  1. Laat een orgineel/leuk/grappig bericht achter op deze post(als je niet geregistreerd staat - doe het als ''Anoniem'' maar zet wel even je naam bij de post! anders weet ik natuurlijk niet wie er heeft gewonnen!!)- De reactie die er(volgens mij) uitspringt wint de nagellakjes, en dan stuur ik ze naar je op!(De winnaar hoort het over 10 dagen op m'n blog en kan dan contact met me opnemen door een e-mail sturen naar estherderks@hotmail.com, voor het adres enz.)
  2. Als je nog niet geregistreerd staat als volger op m'n blog dan kan je dat doen door hier rechts op ''volgen'' te klikken en je dan te registreren - Als je dat niet wil(dat is Ok hoor :) maar dan maak je wel minder kans om te winnen! tenzij je een super orginele en leuke reactie achterlaat ;)
Je hebt dus vanaf vandaag 10 dagen om te reageren - dus tot 16 november!
Nou dat was het! Doe je best! en misschien zijn de nagellakjes binnenkort wel van jou!
Fijne dag allemaal!!
XXXX

3 comments:

  1. Hee,
    Ten eerste wil ik even zeggen dat ik je site heel erg leuk vind, net als deze winactie! Ik volg je via Google Friend Connect onder de naam 'jessicadamen'. Ik heb een soort gedichtje gemaakt om te proberen om de leukste reactie te hebben, ik heb hem ook echt zelfgemaakt natuurlijk ;-)
    Komt ie:
    Of ze nou Jessica heet, of Mien
    Elke vrouw wil er mooi uitzien.
    "Daar heb ik wel wat tips voor!"
    en daar kwam Esther van essiefashion.blogspot.com hoor.
    Foundation, nagellak, een lekker geurtje.
    Mascara, of lipstick in een modekleurtje…
    Als je een vraag hebt komt Esther in actie,
    geeft ze antwoord en dan heb je het zo onder de knie!

    Dat was 'm , ik hoop dat je hem een beetje leuk vond!
    Liefs Jessica

    ReplyDelete
  2. Heei,
    Echt super leuk, een winactie!
    Ik vind je blog ook heel leuk, het is eigenlijk een beetje een daily read geworden! :D
    Maargoed, Je vraagt niet om te vertellen waarom ik ze nou juist verdien, maar dat ga ik toch wel vertellen.

    Ik had namenlijk een stuk of 40 nagellakjes, maar ik had eigenlijk nooit nagellak op omdat het er altijd nafloept op mijn nagels.
    Toen heb ik alles weggegeven omdat ik vond dat ik er niets aan had.

    Daarom zit ik nu zonder nagellak.
    En ik ben een beetje heel erg blut,
    dus het lijkt me een mooi begin aan een nieuwe nagellakcollectie als ik deze nagellakjes zou winnen!

    Ik hoop ZO ERG dat ik ze win!!!!!

    Groetjes, Fiepke.

    ReplyDelete
  3. Lieve lieve essie,
    Ik vind het een superleuk idee om een winactie op je blog te zetten.
    Echt heeeeeel origineel..
    Maar nu moet ik natuurlijk ook iets verzinnen anders win ik ze nooit.

    Dus ik smeek je smeek je.

    I'm begging, begging oehoehoeh.
    I'm on my knees when I'm begging,
    cause I don't want to lose these nailpolish!
    yeahyeah!

    Les afgelopen ik moet gaan
    kussss Chantal

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D