04/11/2010

Getest - Bronze Libertine

Haai allemaal!,
Vandaag ben ik lekker vrij:D,en morgen heb ik m'n laatste 2 sets(Economie en Aardrijkskunde!)
Dus onder het leren door heb ik even mijn nagels gelakt met dit(al zeg ik het zelf)Super mooie kleurtje:Bronze Libertine!
Hij is zoals je ziet,precies hetzelfde kleurtje als in het potje(met een laagje)
Natuurlijk heb ik er een base coat(tegen verkleuring) onder gedaan en ga ik er nog een topcoat overheen lakken!(tegen beschadiging en voor een glad resultaat!)
De look a Like!: ik heb even wat gezocht en de kleur die er (tot nu toe!)het meest op lijkt is deze van Catrice:Bronzed Brown van de Carame collectie. Het verschil is dat deze in het echt wat roder overkomt!
Vandaag kan je op H&M.com heel de collectie van Lanvin uitgebreid bekijken, ook staat er precies waar je de collectie kan kopen,en hoe dat in zijn werk gaat!
Oja! en vanaf vandaag kan je online shoppen op zara.com


Fijne dag allemaal!!!XXX

No comments:

Post a Comment

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D