08/11/2010

Todays outfit ;)



Haai allemaal!,

Gister was ik naar Amsterdam(echt handig dat daar elke zondag de winkels open zijn !)
En toen had ik deze broek/legging en een blousje met katten erop gekocht!
Zelf heb ik ook 2 katten waarvan Minoes op de foto staat!(in haar winterslaap haha;)
Ik had nog een tip gekregen van een vriendin om voortaan de prijzen van de kleding erbij te zetten! dus bij deze:)
  • De schoenen zijn van de Mango( 89-)
  • De broek/legging is van de Zara(27-)
  • Het blousje is van de Zara(30-)
  • En het riempje is van de markt in Utrecht(6-)
  • En Minoes is niet te koop !( haha)
Dat was het voor vandaag!, Vergeet trouwens mijn win actie niet! Klik Hier
Nog een fijne dag allemaal!
XXXX

3 comments:

  1. echt heel leuk dit, die ritsen op je legging, dat bloesje, en vooral die meerdere horloges! ik zoek ook echt een partij antieke horloges..
    x minne

    ReplyDelete
  2. Superleuk!! En die broek staat je onwijs goed :).

    ReplyDelete
  3. Dankje, je hebt zelf ook een leuke blog!
    Ik heb ook zo'n zin om te winkelen, moet ik ook maar een xtje op zondag gaan want s'zaterdags werk ik altijd :)

    ReplyDelete

Really thanks for your comment! , I appreciate it very much :D